keskiviikko 16. maaliskuuta 2016


YDINVIESTI:

Markkinoinnin suunnittelu lähtee eri kohderyhmille keskeisten ydinviestien muotoilusta. Ydinviesti tarkoittaa kaiken markkinointiviestinnän keskittämistä olennaiseen.

MYYNTIPUHE:

Kun messuosaston ideaa ruvetaan esittelemään asiakkaalle, tarvitaan hyvä myyntipuhe. Myyntipuheet ovat usein lyhyitä, mutta yksityiskohtaisia ja suunnitelmaa avaavia.

PLANSSI:

Suunnitelman kokonaisuudesta tehdään planssi, joka esitellään asiakkaalle. Planssilla näkyy kokonaisuudessa koko suunitelma osastosta.

IDEA:

Idea on suurimmista osista osaston suunnittelua. Kun idea on hyvä, sitä on helppo ruveta edistämään ja työstämään.

VISUAALISET ELEMENTIT:

Hyvä suunnitelma tarvitsee hienot ja tarkoin tehdyt visuaaliset elementit. Ne ovat kuvioita, esineitä ja asioita, joista tunnistaa messuosaston.

KOKONAISUUS:

Kokonaisuus tulee olla toimiva, ja suunniteltu niin että kaikki visuaaliset elementit sopii toisiinsa. 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti