YDINVIESTI:
Markkinoinnin suunnittelu lähtee eri kohderyhmille keskeisten ydinviestien muotoilusta. Ydinviesti tarkoittaa kaiken markkinointiviestinnän keskittämistä olennaiseen.
MYYNTIPUHE:
Kun messuosaston ideaa ruvetaan esittelemään asiakkaalle, tarvitaan hyvä myyntipuhe. Myyntipuheet ovat usein lyhyitä, mutta yksityiskohtaisia ja suunnitelmaa avaavia.
PLANSSI:
Suunnitelman kokonaisuudesta tehdään planssi, joka esitellään asiakkaalle. Planssilla näkyy kokonaisuudessa koko suunitelma osastosta.
IDEA:
Idea on suurimmista osista osaston suunnittelua. Kun idea on hyvä, sitä on helppo ruveta edistämään ja työstämään.
VISUAALISET ELEMENTIT:
Hyvä suunnitelma tarvitsee hienot ja tarkoin tehdyt visuaaliset elementit. Ne ovat kuvioita, esineitä ja asioita, joista tunnistaa messuosaston.
KOKONAISUUS:
Kokonaisuus tulee olla toimiva, ja suunniteltu niin että kaikki visuaaliset elementit sopii toisiinsa.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti