tiistai 2. helmikuuta 2016



ENNAKKOMARKKINOINTI:

Messutapahtumaa, tai jopa pelkkää osastoa voi markkinoida ja mainostaa ennakkoon esim. julisteilla sekä telkkarissa ja radiossa.


JÄLKIMARKKINOINTI:

Jälkimarkkinoinnin tarkoituksena on yhä uudelleen muistuttaa messuosaston olemassaolosta. Sitä voi tehdä esim. nettisivuilla.


KUTSUT:

Ympäri messuosastoa ja aijempina päivinä voi levittää esim. julisteita, jotka kutsuvat ihmisiä osastolle. Siihen on hyvä laittaa myös osaston sijainti messukeskusessa.


OPASTEET:

Opasteet messukeskusessa näyttää miten pääsen tietyn messuosaston luokse.


PYSÄKÖINTI JA RUOKAILU:

Messukeskuksessa on olennaista että asiakkaille löytyy parkkipaikat ja messuille on järjestetty maksullinen tai ilmainen ruokailu.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti