ENNAKKOMARKKINOINTI:
Messutapahtumaa, tai jopa pelkkää osastoa voi markkinoida ja mainostaa ennakkoon esim. julisteilla sekä telkkarissa ja radiossa.
JÄLKIMARKKINOINTI:
Jälkimarkkinoinnin tarkoituksena on yhä uudelleen muistuttaa messuosaston olemassaolosta. Sitä voi tehdä esim. nettisivuilla.
KUTSUT:
Ympäri messuosastoa ja aijempina päivinä voi levittää esim. julisteita, jotka kutsuvat ihmisiä osastolle. Siihen on hyvä laittaa myös osaston sijainti messukeskusessa.
OPASTEET:
Opasteet messukeskusessa näyttää miten pääsen tietyn messuosaston luokse.
PYSÄKÖINTI JA RUOKAILU:
Messukeskuksessa on olennaista että asiakkaille löytyy parkkipaikat ja messuille on järjestetty maksullinen tai ilmainen ruokailu.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti